maandag 24 mei 2010

Kaarten voor Karen

Tussen alle bedrijven door heb ik wat kaarten gemaakt in opdracht van Karen voor haar nieuwe site.
Alle digi's die ik heb gebruikt zijn natuurlijk te koop bij Karen's Doodles.

Op deze kaart heb ik het digi Little Helping Hands gebruikt en het papier is van Potpourri-paper,verder gebruik gemaakt van ponsen van Martha Stewart, nestabilities.

Deze lieve kaartje is gemaakt met papierlijn van paperpad Sugar Rush, het digi is Love At First Sight, de bloemen van crealies.

Deze verliefde giraffe's zijn met het papierlijn Pinkpaislee en heet Queen Bee, het digi is Love me Forever.
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de lieve berichten over mijn zoon, hij is inmiddels weer thuis en het gaat steeds beter met zijn been wel moet hij met krukken lopen en volgende week gaan de krammen eruit.
liefs, Gea



7 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaartjes echt geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super geworden.Vond je kaart voor afgelopen dinsdag ook al zo mooi maar helemaal vergeten om een reaktie te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en schattige kaartjes, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea,

    Je kaartjes zien er prachtig uit erg leuk.

    liefs monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt voor Karen. Hier zal ze heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh Gea ze zien er stuk voor stuk schitterend uit!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea