zondag 30 mei 2010

just make the car

Hallo allemaal,

Hebben jullie het al gezien in de nieuwe winkel van Karen's Doodles dat er weer vele nieuwe digi's image's voor mannen bij zijn gekomen?

Nou ik heb ze allemaal dit is het eerste kaartje wat ik ervan heb gemaakt, deze heet Mr Fix It Car en het papier komt uit het paperpad B.G. Lime Rickey hier heb ik het Martha Stewart pons bij gebruikt en wat knoopjes met lint en brads. Het digi is ingekleurd met Copic Markers, de tekst heb ik op de computer gemaakt.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Gea

8 opmerkingen:

  1. hihi wat een super leuke digi is dit, prachtige kaart heb je ermee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een top kaart.
    Prachtig met dat stempel en die kleurtjes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat een mooi kartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dit is wel de leukste digi van de nieuwe serie vind ik, daar kun je echt leuke mannenkaarten mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje Gea, zo vrolijk!
    En ik kan haast niet wachten tot de rubberen stempels van Karen uitkomen in Nederland. Ik ben geen held om te bestellen in het buitenland, dus ik wacht nog even af.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea