woensdag 5 mei 2010

Fisher Dad en een Freebie Vlinderkaart

Hallo dames,

Ik heb dit kaartje gemaakt na aanleiding van "700 Follower Freebie!" van Karen's Doodles op de Paper Craft Planet, waar ik lid van ben. Wil je in aanmerking komen hiervoor dan moet je je wel even registreren en lid zijn, dan komt het goed.

Dit is de allernieuwste digitale stempel van Karens Doodles. Ze heeft deze gemaakt omdat er heel veel vraag was naar stempels voor mannen en dit is de eerste. Ik vind hem geweldig! Hij heet Fisher Dad. Ook is er nu eentje met zijn dochter of met zijn beide kinderen.
Met de laatste 2 ben ik nu mee bezig;)


Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden;)

Groetjes Gea

9 opmerkingen:

  1. dit zijn twee prachtige kaartjes, en wat een leuke mannenstempel is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea,

    ooooooooooo leuk zeg al die vlindertjes ;) ben ik helemaal weg van :) schitterend!!! En nog een mooie kaart met papa de visser ;) leuk hoor. Je maakt er een toppie voorbeeld mee!!!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gea!

    Je kaartjes zien er weer geweldig uit! Wat is ie leuk he, die Fisher Dad?

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh twee hele gave kaarten weer!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gea soo cute :-) I love it!

    Hugs, karen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes Gea. Het mannenstempeltje is heel leuk.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo gea,
    via via kwam ik op jou blog:)
    heb me gelijk als volger aangemeld,
    er staat zoveel moie creaties bij jou, ik kom weer snel terug, maar nu is het bedtijd;)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea