donderdag 13 mei 2010

Accordion file doosje

Hallo dames,

Ik heb een Accordion file doosje gemaakt die op de blog staat van CSAYL en met hulp van mijn collega Joan heb ik dit in cm gekregen want ik wist niet wat inch maten waren, en omdat ik geen scor-pal heb heb ik het met een liniaal en embossingpen dit gemaakt en het is me goed gelukt.
Ik vind hem heel mooi en is helemaal niet moeilijk dit te maken.
Ben benieuwd wat jullie van mijn tasje vinden;)





Bedankt voor het langskomen op mijn blog en ik kijk uit naar jullie reacties.
groetjes Gea


13 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig!
    Heb je er ook een beschrijving van?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een supers tasje is dit, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gea,
    Zie dat het prachtig gelukt is heel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ida, klik even op de link in mijn verhaal dan krijg je de beschrijving ervan.

    Ellen dank je wel voor de complimenten.

    En Joan jij ook heel erg bedankt voor je hulp en complimenten;)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is dit een schitterend tasje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauuwwwwww wat is dit een super mooi tasje.
    Ook mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig doosje is dit geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi
    Ik kom via hetty's blog en jeeeeeeeeee dit is mooi zeg kan je dat gewoon daar downloaden ik snap ook dat engels niet zo erg goed!
    Maar die van jou is helemaal geweldig hoor
    Zou je me iets willen laten weten aub?
    groetjes Annette

    scrapbook.annette@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gea,

    Wat een lieverd zeg echt heel mooi gedaan hoor.

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig mooi tasje Gea. Prachtige papier!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Via via kwam ik hier terecht en wat een pracht van een doosje heb je gemaakt! geweldig!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea