dinsdag 27 april 2010

Karen's Doodles Challenge #8

Hallo allemaal,
Het weer tijd voor een nieuwe uitdaging op de Karen's Doodles NL.
Deze keer gaat het over "Koningin voor één dag!"
Laat je dus inspireren door het thema Koninginnedag.
Denk nu niet dat je daarvoor speciaal de koninklijke digi's die Karen gemaakt heeft, hoeft te gebruiken want je kunt ook met je papier- en kleurkeuze een heel leuk Koninginnedag effect creeren!
De digi die ik gebruikt heb, is niet te koop in de webshop maar kun je alleen winnen als je meedoet met de challenge!!
Wil je wel een speciale koninklijke digi gebruiken, kijk dan snel in de webshop.
Doe je ook mee?


Groetjes Gea

14 opmerkingen:

  1. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    ik vind hem helemaal toppie


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, Gea! Wat is het een leuke digi he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige koninklijke kaart is dit in onze volkskleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heel mooi en koninklijk kaartje zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal top ... echt koninginnedag met al dat oranje!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk en schattig kaartje Gea, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Gea,

    Tjonge prachtig zeg :) zelfs oranje glitterpapier :) je maakt er een feestkaart van zeg!!!!!!!!!!! Schitterend.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi issie geworden , ik vindt die bloem met lintjes toch zo leuk erbij afgestemt

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea