dinsdag 20 april 2010

Karen's Doodles Challenge #7

ALLES MAG!!!

Vandaag staat de nieuwe uitdaging erop van Karen's Doodles NL.
Deze keer is het heel erg gemakkelijk het thema is: ALLES MAG!!
Dus iedereen kan meedoen. De enige voorwaarde is dat er een Karen's Doodles stempel op zit.
Kijk maar eens in de winkel van Karen's Doodles daar staan ook weer prachtig mooie nieuwe digi-stempels en deze keer heb ik een van de nieuwste gebruikt namelijk Butterfly Baby Girl.
Veel succes met het maken en ik ben benieuwd naar jullie creaties!

Groetjes Gea

13 opmerkingen:

  1. Hoi Gea,

    Tjonge wat een snoepje van een kaart zeg, ik vind haar schitterend. Het is ook zon lieve image's!! Mooie bloemetjes en een prachtig lintje en natuurlijk het dotjes papier :) daar ben ik verzot op.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt helemaal geweldig ... het is ook zo'n lief plaatje!
    Mooi met die zoete papier!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zoet kaartje Gea.
    Geweldige digi ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een plaatje, heel mooi

    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOUWWWWW GEA
    SCHITTEREND GEMAAKT
    ECHT HEEL ERG MOOI
    GROETJES ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Gea, super leuke kleuren.
    Echt super.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tis weer een scheetje geworden
    Ik vind die nieuwe digi's zo gaaf ;)

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een mooi kaartje en mooie kleuren.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Gea, zo mooi en de kleuren zijn prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is super Gea!! De kleuren zijn ook zo mooi!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekker vrolijk kaartje heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea