dinsdag 13 april 2010

Karen's Doodles Challenge #6

Goedemorgen dames,

Ben weer terug van mijn vakantie en we hebben het naar onze zin gehad.

Deze keer is op de Nederlandse Challenge Blog de uitdaging Paperpiecing.
Ik vind dit een heel leuk techniek, weet je niet hoe je dit moet doen met digitale stempels kijk dan bij Mariska die heeft er een tutorial van gemaakt.
Ik heb het afdrukje van Karen's Doodles Apple Girl gebruikt en heb het truitje en de rok gepaperpieced.Het papier is van Nook&Pantry.
En dit is mijn bijdrage van deze week, kijk ook eens bij onze Design Team en onze Gast Designers die hebben ook allemaal prachtig mooie creaties gemaakt! Echt de moeite waard om dit eens te gaan bekijken.


Karen 's Doodles heeft weer een leuke April Spring Sale!
Koop 3 digi's en je krijgt er 1 gratis , Koop er 6 en je krijgt 2 grais digistempels ...Betaal je via paypal , bij commentaar even je keuze aan gratis digistempel(s) doorgeven bij je bestelling !!
Neem een kijkje op haar BLOG want er staan weer hele leuke digistempels op, om bij weg te smullen !!
Groetjes, Gea

7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kaart Gea!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gezellig en mooi kaartje en
    wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben
    gehad kan je weer een tijdje op teren

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat jullie genoten hebben Gea!!
    En je kaartjes zijn ook prachtig geworden zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Gea je krijg zo zin om in een appel te bijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gea:
    I love this card and the paper piercing is adorable! Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea