dinsdag 6 april 2010

Karen's Doodles Challenge #5

Goedemorgen dames,

Het is weer dinsdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandse Challenge Blog.
Deze keer is de opdracht;
Maak een kaartje volgens onderstaande sketch, bedacht door Marley en gemaakt door Christa.
Ik heb de digistempel Movie Date gebruikt. Het papier is van Imaginsce Lucy Bird.
Op ons blog staan nog meer prachtige voorbeeldkaartjes van de andere dames die zijn ook prachtig mooi geworden.
Wil je weten welke schitterende digistempels Karen allemaal te koop heeft, ga dan hier een kijkje nemen.


Wil jullie ook eventjes laten weten dat ik morgen tot maandag op vakantie ga.
Ga lekker een paar dagen met mijn man erop uit.

Groetjes,Gea

12 opmerkingen:

  1. geweldig vrolijk kaartje Gea!!
    Fijne daagjes samen met je man. Het weer belooft veel goeds, da's alvast een goed begin, toch....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea,

    Tjong wat een leuk bioscoop avontuur zeg :) vind hem helemaal geweldig!!!!!! En geniet lekker van de vakantie!! Leuk hoor, we horen vast nog wel hoe je het hebt gehad.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt Gea! Fijne vakantie en lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea,
    Leuk kaartje zeg! De stempel is ook zo leuk!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi gea

    nou als eerste dan maar een fijne vakantie geniet er lekker van,
    ik vind dat je een hele leuke kaart gemaakt hebt voor de challenge ik hoop dat er weer veel deelnemers zullen zijn

    groetjes debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gea,
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt voor vandaag en beter laat dan niet maar je digi Paaskaart is echt heel mooi, wens jou en je man hele fijne dagen en lekker dat je er even uit bent.

    Liefs en groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi gea mooi kaartje
    en fijne vacantie.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super schattig kaartje Gea. prachtige kleuren. Geniet van je vakantie.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart , de digi doet me steeds denken aan mijn broertje en mezelf

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke stempel Gea, super gewoon !
    Have fun !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaart lekker samen naar de film.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart!!!
    Ik vind de stempel ook Super . Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea