zaterdag 24 april 2010

Hallo allemaal,

Ik ben gisteren en vandaag lekker aan het freubelen geweest.
Deze prachtige dame komt van Karen, ik vind hem zo mooi, ik hebt hem gepaperpieced, de tiara, ketting en oorbellen heb ik bewerkt met Sparkle-Stickles het papier is van Marianne Disign "Sweet Romance", de bloemen en swirl van creatables.


Deze vrolijke jongenskaartje met vlinders Buterfly Boy is ook van Karen's Doodles.
Ik weet de naam niet van deze papierlijn. Ook hier heb ik verschillende ponsen bij gebruikt.

Dit is een mal van Creatables vlinder 1. Welke papierlijn dit is wwet ik niet, er zitten glitters in het papier.


Ik wens jullie een fijn weekend met mooi weer.

Liefs Gea


9 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker druk bezig geweest en wat
    zijn ze allemaal schitterend mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een prachtige en stijlvolle kaarten zijn dit allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjee wat een prachtige kaarten heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea,

    Wat een beauty van kaarten heb je gemaakt zeg ;) wouwwwwwwwwwwwwww ik heb ze eventjes aandachtig bekijken!!! En nog super bedankt voor je mooie kaart :) heb hem hier in de kamer en het is een plaatje zeg!!!!!!!!!!

    Big hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Gea, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oohhh wat zijn je kaartjes mooi zeg, super!!! lve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tjonge mooie kaartje hoor
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea