zaterdag 3 april 2010

Een Award

Zag net in een berichtje dat ik een award heb gekregen van mijn mede DT-lid van Karen's Doodles, Renata!
Dank je wel hiervoor Renata!!

Nou is het de bedoeling dat ik 10 dingen over mezelf vertel:

- ben 26 jaar getrouwd met Gerrit
- we hebben samen 2 kinderen een dochter Anja en een zoon Justin
- een schoonzoon Johan
- zit vaak achter het pc rond te snuffelen;)
- heb een eigen webwinkeltje (http://www.geacreaties.nl/)
- scrapkaarten maken is mijn grootste hobby
- ook borduurkaarten maak ik graag
- geef af en toe workshops in kaarten maken
- ben DT-lid van Karen's Doodles NL
- ga graag naar hobbybeurzen met nog 2 dames

Nu mag ik dit award doorgeven aan 10 mensen:
Ida, Hetty, Ellen, Joyce, Patricia, Marijke, Jacqueline, Joan, Marian en Jeanet.

Liefs Gea

11 opmerkingen:

  1. Gea gefeliciteerd met je Award! En ik ben zeer vereerd dat je hem aan mij doorgeeft, dank je wel.
    Alvast hele fijne paasdagen gewenst, groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gea van harte gefeliciteerd met je award en wat super leuk dat je hem ook aan mij doorgeeft ik ben altijd weer vereerd om een Award te krijgen en zet gelijk jouw naam erbij
    Fijne Paasdagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD
    je hebt hem verdiend hoor
    je maakt schitterende kaarten
    toppie hoor


    groetjes elly
    en fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelciteerd met de award, helemaal verdient ! En super leuk dat je hem ook aan mij door geeft ! Beankt ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gea

    Ik vind het erg lief van je en waardeer het echt maar ik neem geen awards meer aan...

    Toch hartelijk dank dat je aan mij dacht hoor!
    xxMarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gea!
    Wat leuk dat je hem hebt.
    Even een vraagje er staat ida, maar als ik daar op druk komt er een andere blog voor dan ik, dus ben ik het wel?
    Of heb je je vergis.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Ida, die is voor jou had een verkeerde link neergezet;) ja ik ben blond hihihi

    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahah super lief van je! :D

    Ik neem hem mee!

    Heb hem al een x geplaatst.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Gea gefeliciteerd met je award,en wat leuk dat je hem aan mij doorgeeft,zag het nu pas door alle drukte niet op mijn blog geweest.
    heel erg bedankt hier voor.
    lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je award, en ik ben super vereerd dat je hem aan mij doorgeeft, ga hem morgen ff plaatsen,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, en bedankt dat je hem ook aan mij doorgeeft :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea