woensdag 31 maart 2010

Nog een paar kaarten....

Hallo allemaal,

Heb nog een paar kaarten gemaakt van het weekend.

Voor dit kaartje heb ik het afdrukje van Karen's Doodles Sailor Boy gebruikt het papier komt uit het bloc van Marianne Disign, bloementjes gemaakt van hetzelfde papier als de kaart met de mal van Creatables, ook het borderrandje met een lintje er door is van Cratables.

Dit kaartje heb ik gemaakt met het afdrukje van Karen's Birthday Week Freebie!
Het papierlijn is van Imaginisce-Lucy Bird en ik heb hem afgewerkt Martha Stewart pons - Garden Trellis en bloemen.

Dit kaartje is ook van het papierlijn Imaginisce-Lucy Bird en het afdrukje is van Karen's Doodles Flowers for Mum en afgewerkt met een vlinder (M.S pons) en bloemen.
Bedankt voor het langskomen en veel plezier!
Groetjes Gea

9 opmerkingen:

  1. Nou je bent lekker bezig geweest en wat
    zijn ze allemaal weer mooi geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaarten, vooral de onderste vind ik erg leuk :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige kaartjes, prachtig zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn weer hele mooie kaartjes hoor!!
    heel mooi ook van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige kaarten gemaakt Gea!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer hele leuke en mooie kaartjes gemaakt Gea, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zozo, jij bent lekker bezig geweest! Ze zijn allemaal weer prachtig.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent super bezig geweest zeg.Ze zien er allemaal zo mooi uit super.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea