dinsdag 30 maart 2010

Karen's Doodles Challenge #4

Hallo allemaal,

Het is weer dinsdag dus weer tijd voor een nieuwe challenge op Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog!
Deze week doen we een gezamelijke uitdagingen!
Alle 4 landen doen mee met deze inspiratiefoto. Deze is bedacht door Marley en het is een inspiratiefoto, laat je bij het maken van je kaart inspireren door deze foto.

Omdat er veel roze en groen in zit heb ik dit kaartje naar aanleiding van de inspiratiefoto gemaakt.

Ik heb het Fairy Fun van Karen's Doodles gebruikt en natuurlijk verkrijgbaar in de webshop. De kleurtjes komen mooi overeen met de foto.
Kijk ook wat de andere DT dames gemaakt hebben op het Karen's Doodles NL blog!
En niet vergeten zelf mee te doen, je kan er prachtige prijzen meer winnen van Karen's Doodles.
En dan nog een mededeling;
Aanstaande donderdag 1 april hebben we een Easter Egg Bloghop. Je kunt dan alle informatie vinden op Karen's Doodles NL.
Groetjes Gea

12 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Gea !
    Ik hoop deze week ook weer mee te doen. GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh wat een schattig kaartje prachtig is die in die zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je weer een prachtige kaart geplaatst Gea, mooie kleuren

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gea,

    Wat een pracht van een kaart ;) en ik vind die bloemen toch fantastisch :) mooi lintje erdoor heen :). Pareltjes op de kaart en een mooi kantje/border maken het helemaal af. Schitterend!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart en ze blijft lief :)

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is schitterend geworden Gea! De digistamp blijft leuk he!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou hij is schitterend hoor
    gaaf kaartje heb je gemaakt

    toppie


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. enige kaart hoor ,lieve stempel.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een kunstwerkje, en die kleuren zijn echt mijn favoriet.

    groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea