dinsdag 23 maart 2010

Karen's Doodles Challenge #3

Goedemorgen dames,
Pasen/Lente

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe uitdaging op de Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog.
Deze keer is de uitdaging maak een Paaskaart! Dat moet niet zo moeilijk zijn met al die leuke Paas afbeeldingen van Karen's Doodles. En er zijn weer leuke prijzen mee te winnen!!


En dit is mijn bijdrage aan de challenge.

Ik heb gebruik gemaakt van Karen's Doodles Bunny Boy & Bunny Girl deze heb ik samen gevoegd, het papier is van Pretty papers bloc van Marianne Disign Spring Time.
Verder versierd met bloemen en een vlinder van de mal Joy! Cutting & Embossing, de bladeren en randje met lintje erdoor van Creatables.

Dus dames leef je uit...... en doe gezellig mee!!!

Groetjes Gea

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je weer gemaakt Gea!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker vrolijke lentekaart! Heb er helemaal zin in, laat de zon maar komen! (En de paashaas! LOL)

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en mooi kaartje en zulke
    vrolijke kleuren

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart zeg!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat een schatjes op die prachtige vrolijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO wat een leuke kleurtjes en die "paas kindjes" zo lief.. die gaat op mijn verlanglijstje

    Groetjes Colinda
    GDT Karen's Doodles Nederlands Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke bunnies heb je gemaakt Gea ... super om ze allebei te gebruiken!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt hoor!!

    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke kaart , ik vind het vlindertje echt heel erg leuk

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig vrolijk kaartje Gea.
    Lekker vrolijke kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een vrolijke kaart Gea, mooie kleuren heb je gebruikt kijkt heel vrolijk hoor.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijk kaartje, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea