dinsdag 16 maart 2010

Karen's Doodles Challenge #2

Hallo allemaal,

Bling & Glamour

Vandaag begint de 2e challenge op de Karen's Doodles NL blog en dit keer is het de bedoeling
dat je een kaartje gaat maken met Bling & Glamour.

Het is de bedoeling dat er veel glitters, parels, stickels, ect. in voor moet komen.
Hier is ook weer een leuke prijs mee te winnen!

De stempel is uiteraard verkrijgbaar in de webshop van Karen's Doodles.



Dit is mijn bijdrage aan de challenge Bling & Glamour.

Ik heb gebruik gemaakt van een digistamp Rosie Love to Dance, het papier is van Juliette ( glitterpapier) rondom heb ik holografisch stickers geplakt en rondom de tekststempel heb ik stickles gebruikt verder afgewerkt met bloemen, brads e.d.
Ook de andere DT-dames hebben schitterend mooie creaties gemaakt die kan je allemaal zien op onze challenge blog.

Dus dames leef je uit...... en doe gezellig mee!!!

Groetjes Gea

14 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig Gea!! Super bling-bling!

    Liefs van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker vrolijk en zonnig kaartje prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gea,

    Ja ik vind deze zo gaaf ;) begin al mee te swingen :)geweldig. Lekker bling bling met glitters en strass :) super hoor!!!!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als ze echt kon bewegen hadden we een schitterend effect gezien ;))

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dames, en al uitgesingt Sylvia hihihi;)
    en Coby was dat maar waar dan blonkt het hier van al die glitters;)
    liefs, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wat een lekker vrolijk kaartje ,heel liefjes
    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, lekker bling bling!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een mooie geweldige swing swing en bling bling kaart Gea toppie hoor

    Liefs en groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Gea, heel mooi!
    Prachtige kleuren,
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Gea.
    Helemaal toppie... echt voor de meiden, bling en ook nog elegant.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. i,2,3 en draaien maasr,super kaart hoor.gr anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea