dinsdag 9 maart 2010

Karen's Doodles Challege #1

Hallo Dames,

De eerste uitdaging van de Nederlandse Challenge blog van Karen Doodles is vandaag van start gegaan!!!!

Elke dinsdag een nieuw challenge !!

De eerste challenge begint met een Sketch en er zijn leuke prijzen te winnen!!!!!
Geen 1 maar wel drie winnaars kunnen er zijn, want er zijn drie prijzen die Karen weggeeft!!!!!
Wat is de bedoeling?
Maak aan de hand van deze sketch en een digi stamps van Karen's Doodles een kaart en doe mee aan de uitdaging :). Dit is de Sketch:


En dit is mijn voorbeeldkaart


Op de Nederlandse Challenge blog van Karen Doodles staan nog meer voorbeelden van de andere dames uit ons team.
Voor meer leuke digi-stamps moet je gaan kijken bij Karen's doodles shop daar loopt ook een geweldige actie!!

Ik heb het digi-stamp Peekaboo hiervoor gebruikt, het papier is van Imaginisce-Lucy Bird daarbij mijn nestabilitie labels Two gebruikt en stempeltekst is van Hero Arts de bloemen zijn gemaakt van Joy! Cutting & Embossing en de takjes van een pons EK. Rock Fern Het digi-stamps is ingekleurd met Copic Markers.

Ik zou zeggen, leef je uit ... en doe gezellig mee!

Groetjes Gea

14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je er van gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje hoor!! Lekkere vrolijke kleurtjes.. xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart
    ik vind der zo geinig met der kleine kontje de lucht in peekaaaaaaabooo ;)
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea wat een snoesje is jouw kaart geworden zo lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gea,

    Mooie kaart heb je gemaakt als Doodle Princess en mooi papier dat je gebruikt hebt

    Liefs en groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve kaart Gea
    zo'n geinige stempel is dat ook hè

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is een plaatje,erg lief hoor
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kiekeboehhh, wat een schat van een kaart heb je gemaakt zeg Gea! Ik vind het zon heerlijk eigenwijsje, whaha ;) leuk!!!! Mooi gekleurd en heerlijk zacht gehouden qua kleurtjes.

    Liefs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Boe, wat een schattig kaartje Gea!! Ik vind haar zooooooo lief ...

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuke digi-stamp! Het kaartje is echt super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele lieve en vrolijke kaart Gea!
    Nog GEFELICITEERD dat je bij Karen's Doodles Design Team gezellig mee mag doen!
    Erg veel plezier ermee!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi
    Wat een Cutie is dit, ik kan niet wachten tot ik ook mag spelen met hun digistempels als gast designer..

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea