dinsdag 23 maart 2010

Een heerlijk freubeldag gehad vandaag.

Goedeavond dames,

Vandaag heb ik een heerlijk freubeldag gehad, het was lekker rustig hier vandaag dat ik gauw ben begonnen met verschillende kaarten te maken.
Deze kaart is voor mijn dochter en schoonzoon die zijn morgen 24-3-2010 4 jaar getrouwd, het digi afdrukje is van Karen's Doodles Wedding Dance , het papier komt uit een paper pad S.E.I. Claire.


See the Flowers smiling, Magnolia afdrukjes heb ik gecombineerd, papier is van Kioshi.

Een mannenkaartje ook uit het paper bloc Kioshi.


Hoe deze papierlijn heet weet ik niet meer deze had ik nog in mijn bewaarbox liggen.
Ook dit afdrukje is van Magnolia en is gecombineerd.

En dan nog een kaartje voor Pasen met een digi afdrukje van Karen's Doodles Basket of Bunnies.


Dat was mijn freubeldag vandaag.
Geniet ervan en ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)
Lieve groetjes, Gea

13 opmerkingen:

  1. Wauw mooie kaarten heb je weer gemaakt Gea!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat heb je hard gewerkt, maar het zijn plaatjes allemaal, toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat heb jij vandaag je best gedaan en
    wat een super mooie kaartjes zijn het geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, wat zal jij een lekkere dag gehad hebben. Je hebt zoveel mooie kaarten gemaakt.
    Maar de bovenste is toch wel mijn favoriet. Die vind ik zo mooi. Daar zullen je dochter en schoonzoon heel erg blij mee zijn.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oww heerlijk zo'n dagje zeg!! Ik vind je kaarten allemaal super geworden en zo veel!! schitterend en dan vooral dat bruidspaar ben ik helemaal weg van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo je bent lekker bezig geweest, wat een leuke kaarten zijn er uit voort gekomen zeg!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat heb je er veel gemaakt zeg!!
    Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit.
    Enne... gefeliciteerd met de trouwdag van je kinderen.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt lekker gefreubeld zeg, super leuke kaarten zijn het geworden. En gefeliciteerd met je dochters 4 jarig huwelijk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n dagje en wat heb je veel mooie kaarten gemaakt! Zelf moet ik het van de avonduurtjes hebben, ben wel een beetje jaloers hoor ;-)
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaarten zeg. Mag ik vragen waar je de magnolia's mee hebt ingekleurd?
    groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dames, dank jullie wel voor die lieve reaties en voor de felicitaties, vanavond gaan we lekker op de borrel bij onze kids;)

    Liefs en groetjes, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stuk voor stuk prachtige kaarten!
    Mooi papier en leuke afdrukjes heb je omgetoverd tot geweldige creaties. ;)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea