zaterdag 27 maart 2010

speciale stempel van Karen's Doodles voor Daan en Kika


Karen heeft op speciaal verzoek van Renata een stempel gemaakt die Renata graag wilde gebruiken voor Daan (lees hier zijn verhaal)!

Jullie kunnen de stempel bestellen voor € 2,50 bij Renata en besloten is nu dat de opbrengst hiervan gaat naar KiKa.
Zo steunen jullie 2 goede doelen in 1 keer!!
Als je een kaart maakt met bovenstaande stempel kan je een 2e stempel winnen ...

Zou het leuk vinden als jullie ook mee doen!!

Groetjes Gea

1 opmerking:

  1. Hello, this weekenԁ іs gooԁ in faνor
    οf me, bеcause this ρoint іn time i am readіng this gгеаt eduсational paragrарh here at my
    house.
    Here is my page ... allplan-usa.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea