woensdag 6 januari 2010

Weer 2 kaarten gemaakt.

Hallo dames,

Dit vintage kaartje heb ik gemaakt voor een familielid die vandaag jarig is.
Ik maak niet gauw vintage kaartjes maar vond het erg leuk om dit te maken zal zeker nog wel meer van zulke soort kaartjes gaan maken heb al heel veel plaatjes gevonden op internet.



Net als Annette heb ik deze ook gratis gedownload bij
http://www.craftsuprint.com/default.cfm?mailing door je email op te geven en heb toen dit kaartje ermee gemaakt, is heel leuk te doen.
Het is een zwarte kaart dus heb ik aan de binnenkant een kaartje ingeplakt die bewerkt zijn met 2 Martha Stewart ponsen.




lieve groetjes,

Gea

11 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes heb je gemaakt Gea!!Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes weer zeg!

    groetejs mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n mooie kaartjes!
    Vintage vind ik altijd heel mooi.
    En de tweede heeft een erg sjieke uitstraling.

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal prachtig!!

    En de vintage kaart is heel goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GAAAAAAAAAAG hoor
    ik heb hem ook al binnen gehaald
    maar je kaarten zijn helemaal toppie

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn allebei prachtige kaartjes, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaartjes, vooral je vintage kaart!

    groetjes, Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer mooie kaart. Ik hou van vintagekaarten.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap allemaal. Leuk dat je mee doet met de ScrapTalk challenge!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea