maandag 14 december 2009

Nog meer kerstkaarten pffff

Het was de laatste tijd een gekkenhuis bij mij dat ik wel dag en nacht bezig was met mijn kerstkaarten zo hard ging het met het verkoop via mijn winkeltje van de kerstkaarten dat ik steeds weer nieuwe bij moest maken pfff, heb al bijna 175 stuks verkocht;) Zowel scrapkaarten maar ook 3d en borduurkaarten. Dit is een deel ervan die ik heb gemaakt (kan niet alles hier neerzetten) ben nog wel bezig met nieuwe kerstkaarten aan het maken ( moet ook weer nieuwe voorraad maken voor volgend jaar) maar af en toe wordt ik er zat van dat ik toch nog 2 gewone scrapkaarten erbij heb gemaakt.Het afdrukje van koetie heb ik gekregen van een hele goede mailvriendin;)
De bovenste 6 kaarten daar heb ik een scrappakketje van gemaakt die kan je vinden in mijn winkeltje;)
Sorry dat ik weinig op blog ben maar ik hoop dat ik binnenkort jullie blog weer kan volgen nu ontbreekt mij de tijd hiervoor om bij iedereen langs te gaan.

liefs en groetjes,
Gea



3 opmerkingen:

  1. gave kaarten heb je gemaakt TOPPIE

    volgens mij zitten we er allemaal tegen aan te hikken door de kerstkaarten

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij heb echt niet stil gezeten,nog even een stel kerstkarten gemaakt maar ze zijn echt prachtig.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productie, fijn dat je er zoveel hebt verkocht. Ik vind ze allemaal ook super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea