dinsdag 24 november 2009

druk, druk en nog eens druk!!

Hallo lieve bloglezers,

Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig hier ben, heb het ontzettend druk gehad de laatste tijd met mijn shop en bestellingen van stempelafdrukjes, en tussen de bedrijven door heb ik nog wel kaarten kunnen maken en zal ze nu maar eens gaan plaatsen zijn wel erg veel wat ik heb gemaakt maar dat komt ook omdat ik er geen tijd voor had om ze hier te plaatsen. Er komen nog meer hoor dit is nog niet alles die klaar zijn;).
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)

Liefs en groetjes Gea



















11 opmerkingen:

  1. Wat heb je een hoop kaartjes gemaakt zeg,leuk hoor!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooooooow wat veel en heel mooi ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een moois in een keer te bewonderen!

    groetjes, Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig, je bent met een inhaalslag bezig. Maar je hebt wel hele mooie kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat ben jij lekker bezig geweest maar ze zijn allemaal wel heel erg gaaf echt super

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Gea wat een prachtige kaartjes. Ik heb er met plezier naar gekeken, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gea, wat een mooie kaaren zeg en de kleuren zijn heel vrolijk.

    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat kunnen we nu erg goed zien en bewonderen.Stuk voor stuk zijn ze prachtig gemaakt.Ik hou van die vrolijke en frisse kleuren en maakte ik zelf geen kaartjes, dan had ik ze zeker heel graag bij je gekocht!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hoop kaartjes zeg in 1 keer. Ze zijn erg mooi en vrolijke kleuren. Een plezier om naar te kijken.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Gea,

    Nou dat is mooi het wachten waard geweest hoor om nu jou prachtige kaarten te bewonderen, stuk voor stuk heel mooi en krijg er helemaal weer kriebels in mijn vingers van hihihi
    En dat zo vroeg op de morgen ;)

    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi!!

    wat een geweldig mooie kaartjes zeg!! en wat een boel!!!

    groetjesmildred

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea