zondag 4 oktober 2009

weer wat kaarten gemaakt

Ik had het deze week zo druk dat ik geen tijd had om hier mijn kaarten te plaatsen maar nu wel;).
Ik had een opdracht gekregen van een klant om trouwkaarten te maken en wel 20 stuks, dus ik was met spoed op zoek naar die stempelafdrukjes van bruidsparen totdat ik iemand had gevonden die het had en die zou dit voor mij stempelen en de volgende dag kreeg ik het al in huis dat was lekker snel, toen kwam ik erachter om die stempels ook zelf aan te schaffen die van het bruidspaar Whiff of Joy! en inmiddels heb ik die nu ook in mijn bezit kan je lekker mee combineren, ook heb ik die trouwkoets erbij gekocht en die van Greeting Farm, dus ik heb nu ook stempels van bruidsparen;)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

De kerstkaarten zijn van de papierlijn S.E.I.

Liefs en groetjes,
Gea


Deze bovenstaande afdrukje heb ik besteld die heb ik zelf niet.
De afdrukjes die hieronder staan heb ik in mijn bezit.









13 opmerkingen:

  1. wat ben nje weer lekker bezig geweest zeg,oveel kaarten
    en stuk voor stuk allemaal even leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaartjes zeg en mooie kleuren allemaal.
    je bruidspaartje is echt toppie en wat een werk zul je gehad hebben he!
    Liefs Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal weer. Het is echt moeilijk om leuke huwelijksstempels te vinden zeker?
    Maar deze zijn super leuk geworden. Wat kan een kaart er anders uitzien door alleen met andere kleuren te werken he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig wat ben jij bezig geweest. Dat is een creatieve week geweest. Maar de resultaten zijn super mooi. Ik vind dit trouwpaartje van Whiff of Joy ook helemaal geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo jij bent wel erg goed bezig geweest zeg!! super allemaal stuk voor stuk!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gea, Wat een mooie kaartjes zeg, en zoveel!!!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaartjes en je bent lekker bezig geweest van de week. Wat een leuke stempel van dat bruidspaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Jij hebt ook niet stilgezeten zeg! Mooie trouwkaarten! Ook de kerstkaarten zijn weer heel mooi! Ik moet ook eens dringend aan deze papierlijn beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een productie en allemaal even prachtig, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb jij even hard je best gedaan om een partij van die super kaarten te maken zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel meiden voor de complimenten;)
    De kerstkaarten had ik al gemaakt maar kon ze niet plaatsen omdat ik eerst die 20 trouwkaarten voor een klant moest maken en zodoende had ik nog wat over en had er wat bijgemaakt en gelijktijdig ook die stempels besteld, een der deze dagen komen er weer een paar bij.

    liefs, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o gosh dat bruidspaartje van penny black vind ik zo lief...
    en wat een mooie kerstkaarten !
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amaai seg
    Dat heb je toch nie op 1 dag gemaakt hé Gea !
    Ze zijn super super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea