vrijdag 30 oktober 2009

prettige feestdagen

Deze kaarten zijn geborduurd,geponsd en het is een enkele knipvelplaatje die op een kartonnetje wordt geplakt en met een nestabilities afgewerkt en dit wordt met foam op het geponsde lintje geplakt, dit mag ik ook heel graag maken want elke woensdagavond heb ik samen met nog 3 dames een borduurclupje waar we lekker met elkaar gaan kaart borduren en kletsen heel gezellig is dat.
En dit zijn ze geworden.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, is even wat anders dan scrapkaarten maken;)





liefs en groetjes, Gea

12 opmerkingen:

  1. Deze kaartjes zijn prachtig! En dat borduurwerk, zo fijntjes! Heel mooi!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal leuk en vrolijk uit... !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gea,
    Dat is weer een tijdje geleden, maar ik ben er weer.Wat mooi zijn ze geworden.Ik heb bij jou nog niet veel gebordurde kaarten gezien, maar ze zijn erg mooi en sfeervol gemaakt.
    De rest ook erg feestelijk, wat een lijst om te bewonderen !!! :o
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fleurige kaartjes weer gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben altijd weer blij als ik een mooi geborduurd kaartje zie...ik vind ze alledrie geweldig mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn prachtig, mijn complimenten voor het borduurwerk.
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaartjes en zo mooi geborduurd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaarten heb je gemaakt gea, lijkt me beregezellig zeg zo'n avondje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o die zijn echt super super lief geworden Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Gea,

    Ik heb je blog bewonderd.
    Ben ook benieuwd naar je winkeltje.
    Ik dacht ook zal je blog maar gaan volgen.

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gea, wat een werk al dat borduren, maar ze zijn prachtig.
    gr. Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er allemaal erg mooi uit.Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea