vrijdag 23 oktober 2009

Nog meer kerstkaarten

Omdat mijn voorraad kerstkaarten bijna allemaal verkocht zijn moet ik nodig weer aan de slag om nieuwe voorraad bij te maken. Dit is het eerste deel, ben al weer druk bezig om nog meer kaarten erbij te maken en tussen de bedrijven door maak ik ook nog mijn eigen kerstkaarten die staan onderaan die ik zelf wil versturen.
Ook heb ik een borduurkerst scrapkaart gemaakt, want elke woensdagavond ga ik met nog 3 dames borduurkaarten maken en ik vond het wel een leuk patroon om zo ook een kerstkaart van te maken.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en alvast bedankt voor je berichtje, helaas heb ik tijd te kort om even bij iedereen langs te gaan maar zodra ik weer tijd over heb komt ik zeker bij jullie langs om eens goed te bekijken wat er allemaal is gemaakt;).

liefs, Gea













Borduurkaart gemaakt met Chrissiemal.


Deze 4 kaarten gebruik ik zelf om te versturen.

11 opmerkingen:

  1. wauw Gea,
    de kaartjes ziet mooie ut! SUPER!!! Allemaal prachtig!
    Babsi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi gea
    nou wat heb je weer mooie kaarten gemaakt
    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch prachtige kaarten, echt super mooi. En wat heb je mooie stempels gebruikt, heel mooi!
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola, ik doe mijn kaartjes altijd allemaal kado of ik stuur "zomaar" kaartjes naar vrienden. Moest ik ook maar eens doen; kan ik dan weer nieuw materiaal voor kopen, lijkt me wel iets!
    Wat een prachtige kaarten maak jij toch! Ik vind ze één voor één schitterend! Ik zal eerst nog maar een beetje oefenen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouwwwwwwwww wat een MOOIE karstkaarten heb je gemaakt
    echt heel mooi


    groetjews elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tjeeeee wat veel en allemaal ozo mooi zeg!! super kaartjes, eigenlijk zonde he om weg te doen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een super mooie kaartjes allemaal.
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige serie kerst kaarten,dat gaat vast lukken om er nog te maken zo mooi,en je geborduurde kerstman heeft er ook zin in het is een vrolijk baasje.

    fijn weekend en groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je boel prachtige kaarten op je blog Gea volgens mij kenne we mekaar ben gelijk volger geworden gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gea,

    Leuke blog en je maakt super kaartjes, het ziet er mooi uit allemaal.
    Ik ben gelijk maar volger geworden, dus je ziet me vaker komen.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er is een verrassing voor je op mn blog!
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea