donderdag 8 oktober 2009

ben weer lekker bezig geweest

Hallo lieve bloglezers,

Ben weer lekker bezig geweest de laatste dagen, heb weer een paar trouwkaarten en 2 kerstkaarten bij gemaakt.
Alle stempels die ik hier gebruikt heb, heb ik allemaal zelf kan maar niet ophouden met kopen van stempels, heb ook nog een bestelling lopen bij Funky Kits, daar heb ik de nieuwste stempels van oktober besteld en die in nu onderweg naar me toe.
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaarten vinden.
Alvast bedankt voor je berichtje die je achter laat.

Liefs Gea






13 opmerkingen:

  1. onwijs leuke kaartjes zeg,je bent zeker lekker bezig geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaauuw Gea !! Wat zijn ze mooi geworden je kaartjes, echt heel erg romantisch, klasse !!

    Liefs Nicole x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaartjes en wat ben je lekker druk bezig geweest, echt toppie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woooww wat een super kaarten heb je gemaakt zeg.... Prachtig allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea,

    Wat zijn je kaartjes mooi geworden. Vooral de eerste. Deze stempel heb ik ook en ik vind hem super om te gebruiken voor een trouwkaart.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kaarten heel erg mooi geworden. En ze zijn super romantisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige mooie kaartjes Gea, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!!!
    wat zijn ze weer geweldig!! vooral die parels in die flower soft!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer heel geweldig uit!!

    Allemaal goedgekeurd...hahaha...

    mijn complimenten hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Gea! Wat een onwijs mooie kaartjes heb je alweer gemaakt! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi gea
    nou ben even wezen kijken en ja je kaarten zijn super mooi gedaan ga er heerlijk mee aan de slag
    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pieps, je hebt een award op mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Gea,

    wat een prachtige kaarten weer op je blog!
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea