zondag 6 september 2009

nieuwe nestabilities


Ik kan jullie vertellen dat ik me niet hoeft te vervelen, want zaterdag kwam mijn pakket die ik een week geleden had besteld bij Nicole binnen, en zoals je ziet heb ik nu weer 5 nieuwe nestabilities erbij (heb nu al in het totaal 12 nestabilities) en de magneetmatjes, heb gelijk een kunstofdoos gekocht en hier zitten dan al mijn nestabilities in op het magneetmatjes echt SUPER zijn die matjes ik kan het jullie aanraden!
Nicole wil ik heel hartelijk bedanken voor de snelle levering, ondanks dat ik er nog 2 mist maar die worden nageleverd, dank je wel Nicole.

groetjes,
Gea

1 opmerking:

  1. euhm, wa zijn da eigenlijk gea, die dingen ? ik zou het bij god niet weten.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea