zondag 6 september 2009

Merry Christmas

Hoi dames,
Hier is mijn eerste kaartje met mijn nieuwe stempel die ik eerder had vermeld wat ik binnen had gekregen.
Deze is gemaakt met mijn favorieten papierlijn Sei "Christmas Mint" daar maak ik nu al mijn kerstkaarten mee.
Ik heb hem ingekleurd met coppic markers; E00,R20,E37,E33,E35,R37,R35,Y21,C1 en C3.
Verder afgewerkt met stickles glitters, Nestabilities Labels One, bloemen, takjes van martha stewart pons, lintje en de tekst komt uit eigen collectie.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes, Gea

3 opmerkingen:

  1. O Gea, das een kei lief stempeltje dat je daar hebt, echt mooi !
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook leuk geworden... een vrolijke kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea