woensdag 23 september 2009

Bedankt!!

Bedankt!!

Ik kreeg deze leuke award van Carine : heel erg bedankt! Ik ben er superblij mee!
Ik mag hem ook weggeven en wel aan volgende personen die heel trouw mijn blog volgen:





mildred's hobby , Karin Versteeg Design , EllyElly , Wendy,bezig met van alles.... , Angie's Scraps , Marijke's Cards, The color of my dreams, Jolara - , Cards by Bernadet -, Mijn Kaarten Hoekje - Angelique -, Nicole's stamp addiction - , magnoscrap2 -scrapkaarten - en de rest mag hem ook meenemen.

Veel plezier met jullie award dames.

Liefs Gea

5 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD met je award
    nou ik neem hem graag aan hoor
    bedankt en groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag Gedaan met je mooie blog! Kijk je ook eens naar mijn 4 laatste nieuwe kaartjes a.u.b.?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!!

    bedankt zeg!! ik had hem ook van cristel gehad, maar vind het superlief dat ik hem nu ook van jou krijg!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg lief,dankjewel :D
    ik zet hem meteen op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea,

    door mn hersenschudding kijk ik nu pas...dank je wel!
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea